Astro Lighting Beam Two 1202005- lampa schodowa
Opis
Astro Lighting Beam Two LED 1202005 nowoczesna lampa wpuszczana w ścianę lub w grunt o ciekawym designie oraz wysokiej jakości wykonania. Wykończona jest w kolorze srebrnym. Oferowana jest również w wersji Beam Four oraz Beam One. Lampa wyposażona jest źródło LED o mocy 2W co przekłada się na oszczędność energii do 90% w stosunku do tradycyjnego źródła światła. Beam Two posiada stopień szczelności IP67 więc możemy ją zastosować jako oświetlenie na zewnątrz budynku , oświetlenie w ośrodkach SPA oraz jako oświetlenie w łazience w strefie 1,2 lub 3. Lampa posiada w komplecie puszkę montażową dlatego bez problemu zamontujemy ją w ścianie karton/gips jak i w murze.
Lampa wymaga zastosowania zasilacza LED 700mA oraz montażu szeregowego w obwodzie.
- Źródło światła 2W / 3000K / 11lm / Led fabryczny
- Średnica 6 cm
- Głębokość 9 cm
- Kolor Srebrny
Dane techniczne
Wykończenie / Kolor | Srebrny |
Stopień Szczelności IP | IP 67 |
Włącznik | Nie |
Napięcie | 3,05 V |
Rodzaj Źródła Światła | LED Fabryczny |
Możliwość użycia żarówki LED | Nie |
Źródło | 1 x 3W / 3000K / Led fabryczny |
Wykonanie | Aluminium / Tworzywo |
Klasa Energetyczna | A |
Strumień świetlny | 11 lm |
Średnica | 6 cm |
Głebokość montażu | 9 cm |
Otwór montażowy | 4 cm |
Możliwość Ściemniania | Tak |
Źródło światła w komplecie | Tak |
Gwarancja na zakupione towary | 2 lata |
Producent | Astro Lighting |
Zasilacz w Komplecie | Nie |
Opinie o produkcie (0)
Dostawa
JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?
W Elighting.pl klient nie ponosi kosztów wysyłki. Wszystkie zamówione towary niezależnie od wartości zamówienia wysyłamy na swój koszt.
KIEDY ZOSTANIE DOSTARCZONE MOJE ZAMÓWIENIE?
Kurierzy dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00. Kurier powinien dostarczyć przesyłkę w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu nadania paczki. Z reguły przesyłki dostarczone są następnego dnia roboczego .
Zamówienia złożone do godziny 10.00 wysyłamy tego samego dnia w przypadku płatności za pobraniem oraz przelewu natychmiastowego ( opcja dotyczy tylko towaru dostępnego na magazynie)
W przypadku zwykłego przelewu wysyłkę realizujemy po zaksięgowaniu płatności na koncie.
Płatność przy odbiorze w przypadku dostawy kurierem jest możliwa dla zamówień o wartości do 5 000 zł.
PO JAKIM CZASIE PO OTRZYMANIU WIADOMOŚCI POTWIERDZAJĄCEJ WYSYŁKĘ MOGĘ ŚLEDZIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE ?
Odczekaj co najmniej 6 godziny po otrzymaniu wiadomości z potwierdzeniem wysyłki, zanim klikniesz link monitorowania. Dzięki temu kurier będzie mieć czas, aby odebrać Twoje zamówienie z naszego magazynu.
CZY ADRES DOSTAWY MOŻE BYĆ INNY NIŻ ADRES RACHUNKU?
Tak, pod warunkiem że oba znajdują się w tym samym kraju. Wpisz oddzielny adres przesyłki i adres rachunku podczas finalizacji zamówienia.
CO ZROBIĆ, JEŚLI NIE ZNAJDĘ TU ODPOWIEDZI NA MOJE PYTANIE?
Zachęcamy do kontaktu z naszym przyjaznym zespołem do spraw Obsługi Klienta sklepu internetowego :
- INFOLINIA 514 215 581
- E-MAIL biuro@synergia48.pl
- LIVE CZAT Dostępny w prawym dolnym rogu ekranu
W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych. O zmianie statusu zamówienia będą Państwo informowani e-mailowo.
Dokładamy wszelkich starań aby zamówiony towar znalazł się u Klienta jak najszybciej i jak najbezpieczniej zapakowany. Jeśli zdarzy się, że przesyłka nie zostanie doręczona w ustalonym terminie, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia.
Zwrot
Zmieniłeś zdanie i chcesz oddać zakupy do sklepu? Jako konsument, masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne pudełko, wszelkie etykiety, wypełnienia oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Aby zwrócić dany produkt można wypełnić znajdujący się poniżej formularz o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i przesłać do nas wraz ze zwracanym towarem na adres :
Synergia48
05-140 Serock
Izbica, ul Leszczowa 1
Uwaga. Prosimy zwracany towar starannie zapakować, aby zawartość nie została uszkodzona w trakcie transportu.
Formularz Odstąpienia od Umowy
KIEDY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY?
Zwroty uiszczamy w ciągu 14 dni. Realizacja płatności przez Twój bank może potrwać dodatkowo kilka dni. Co dzieje się w ciągu tych 14 dni? Nasz zespół do spraw zapewniania jakości sprawdza wszystkie zwrócone produkty, aby upewnić się, że ich stan jest zgodny ze stanem towaru przed wysyłką. Następnie, zwrot płatności na Twoje konto trwa kilka dni roboczych.
CO NALEŻY ZROBIĆ, JEŚLI OTRZYMAM PRODUKT USZKODZONY, WADLIWY LUB NIEZGODNY Z ZAMÓWIENIEM?
Dokładamy wszelkich starań aby towar wysyłany do klienta był sprawdzony przed wysyłką przez nasz dział jakości .
Jeżeli jednak zdarzy się że produkt który otrzymałeś jest uszkodzony lub wadliwy lub niezgodny z zamówieniem skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta poprzez:
- INFOLINIA 514 215 581
- E-MAIL biuro@synergia48.pl
- LIVE CZAT Dostępny w prawym dolnym rogu ekranu