Astro Lighting Messina 160 Frosted 1183026 - kinkiet zewnętrzny
Opis
Astro Lighting Messina Frosted 1183026 to kinkiet zewnętrzny o ciekawym designie oraz wysokiej jakości wykonania. Wykończony jest w kolorze brąz z kloszem z oszronionego szkła. Oferowany jest również w kolorze czarnym oraz polerowanego niklu. Dzięki zastosowaniu standardowej oprawki E-27 możemy zastosować w niej różne źródła światła począwszy od zwykłej żarówki halogenowej poprzez żarówkę energooszczędną a kończąc na żarówce LED co może przełożyć się na oszczędności energii nawet do 90%. Messina Frosted posiada stopień szczelności IP44 więc możemy ją zastosować do oświetlenia wejścia, tarasu czy balkonu.
Messina 7870 wymaga wycięcia otworu w elewacji o wymiarach ok.6x6x6 cm ponieważ kostka przyłączenia napięcia znajduje się na zewnątrz lampy.
- Źródło światła 1xE27 / 60W
- Wysokość 35 cm
- Szerokość 16 cm
- Głębokość 10 cm
- Kolor Brąz
Dane techniczne
Wykończenie / Kolor | Brąz |
Stopień Szczelności IP | IP 44 |
Włącznik | Nie |
Napięcie | 230 V |
Rodzaj Źródła Światła | Żarowe |
Możliwość użycia żarówki LED | Tak |
Źródło | 1 x E-27 / 60W |
Wykonanie | Metal / Szkło |
Klasa Energetyczna | A++ A+A B C D E - klasa zależna od użytego źródła światła |
Szerokość | 16 cm |
Wysokość | 35 cm |
Głębokość | 10 cm |
Możliwość Ściemniania | Tak |
Źródło światła w komplecie | Nie |
Gwarancja na zakupione towary | 2 lata |
Producent | Astro Lighting |
Opinie o produkcie (0)
Dostawa
JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?
W Elighting.pl klient nie ponosi kosztów wysyłki. Wszystkie zamówione towary niezależnie od wartości zamówienia wysyłamy na swój koszt.
KIEDY ZOSTANIE DOSTARCZONE MOJE ZAMÓWIENIE?
Kurierzy dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00. Kurier powinien dostarczyć przesyłkę w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu nadania paczki. Z reguły przesyłki dostarczone są następnego dnia roboczego .
Zamówienia złożone do godziny 10.00 wysyłamy tego samego dnia w przypadku płatności za pobraniem oraz przelewu natychmiastowego ( opcja dotyczy tylko towaru dostępnego na magazynie)
W przypadku zwykłego przelewu wysyłkę realizujemy po zaksięgowaniu płatności na koncie.
Płatność przy odbiorze w przypadku dostawy kurierem jest możliwa dla zamówień o wartości do 5 000 zł.
PO JAKIM CZASIE PO OTRZYMANIU WIADOMOŚCI POTWIERDZAJĄCEJ WYSYŁKĘ MOGĘ ŚLEDZIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE ?
Odczekaj co najmniej 6 godziny po otrzymaniu wiadomości z potwierdzeniem wysyłki, zanim klikniesz link monitorowania. Dzięki temu kurier będzie mieć czas, aby odebrać Twoje zamówienie z naszego magazynu.
CZY ADRES DOSTAWY MOŻE BYĆ INNY NIŻ ADRES RACHUNKU?
Tak, pod warunkiem że oba znajdują się w tym samym kraju. Wpisz oddzielny adres przesyłki i adres rachunku podczas finalizacji zamówienia.
CO ZROBIĆ, JEŚLI NIE ZNAJDĘ TU ODPOWIEDZI NA MOJE PYTANIE?
Zachęcamy do kontaktu z naszym przyjaznym zespołem do spraw Obsługi Klienta sklepu internetowego :
- INFOLINIA 514 215 581
- E-MAIL biuro@synergia48.pl
- LIVE CZAT Dostępny w prawym dolnym rogu ekranu
W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych. O zmianie statusu zamówienia będą Państwo informowani e-mailowo.
Dokładamy wszelkich starań aby zamówiony towar znalazł się u Klienta jak najszybciej i jak najbezpieczniej zapakowany. Jeśli zdarzy się, że przesyłka nie zostanie doręczona w ustalonym terminie, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia.
Zwrot
Zmieniłeś zdanie i chcesz oddać zakupy do sklepu? Jako konsument, masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne pudełko, wszelkie etykiety, wypełnienia oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Aby zwrócić dany produkt można wypełnić znajdujący się poniżej formularz o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i przesłać do nas wraz ze zwracanym towarem na adres :
Synergia48
05-140 Serock
Izbica, ul Leszczowa 1
Uwaga. Prosimy zwracany towar starannie zapakować, aby zawartość nie została uszkodzona w trakcie transportu.
Formularz Odstąpienia od Umowy
KIEDY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY?
Zwroty uiszczamy w ciągu 14 dni. Realizacja płatności przez Twój bank może potrwać dodatkowo kilka dni. Co dzieje się w ciągu tych 14 dni? Nasz zespół do spraw zapewniania jakości sprawdza wszystkie zwrócone produkty, aby upewnić się, że ich stan jest zgodny ze stanem towaru przed wysyłką. Następnie, zwrot płatności na Twoje konto trwa kilka dni roboczych.
CO NALEŻY ZROBIĆ, JEŚLI OTRZYMAM PRODUKT USZKODZONY, WADLIWY LUB NIEZGODNY Z ZAMÓWIENIEM?
Dokładamy wszelkich starań aby towar wysyłany do klienta był sprawdzony przed wysyłką przez nasz dział jakości .
Jeżeli jednak zdarzy się że produkt który otrzymałeś jest uszkodzony lub wadliwy lub niezgodny z zamówieniem skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta poprzez:
- INFOLINIA 514 215 581
- E-MAIL biuro@synergia48.pl
- LIVE CZAT Dostępny w prawym dolnym rogu ekranu